یکی از بزرگترین دغدغه های مردم در عید نوروز، رزرو مکان های تفریحی می باشد. خیلی از مکان های تفریحی مانند کلبه های جنگلی یا بازی های هیجانی در ایام عید جای خالی برای رزرو شما ندارند و این موضوع می تواند باعث سردرگمی شما شود. اما می توانید با انتخاب بهترین مجموعه ها در این ایام، نگرانی خود از بابت نداشتن تفریح، رفع کنید.

 

یکی از مهم ترین مزیت های شهر تهران، گستردگی انتخاب می باشد. در این شهر تقریبا برای هر سلیقه ای چندین مکان فوق العاده و عالی یافت می شود. ولی در انتخاب آنها چند نکته مهم تاثیر گذار است که باید به آنها توجه کنید.

 

یکی از اصلی ترین نکات، موضوع زمان است. قطعا کسی دوست ندارد تمام روز خود را در صف منتظر بماند. بنابراین اگر از قبل بدانید چه جایی را در چه زمانی می خواهید؛ ببینید، می توانید با برنامه ریزی درست از کوتاه ترین مسیر ممکن، خود را به آنجا برسانید. علاوه بر این بعضی از این مکان های تفریحی، قابلیت رزرو دارند که این امکان را به شما می دهند تا بدون دغدغه گیر نیامدن بلیط، به برنامه از پیش تعیین شده ی خود برسید.

 

نکته مهم دیگر مبحث شیرین مالی است که قطعا برای همه چالش برانگیز است. اگر شناخت درست از مکان های تفریحی و گردشگری تهران داشته باشید، می توانید به راحتی یک مکان زیبا اما اقتصادی را برای روزتان در نظر بگیرید. مثلا اگر اهل هیجان و تفریح هستید، قطعا با این شرایط اقتصادی به دنبال یک مکان پر هیجان اما مقرون به صرفه می گردید. مکان هایی مانند اتاق های فرار که نه تنها جذاب و دوست داشتنی هستند بلکه نسبت به خیلی از بازی های گروهی دیگر، ارزان تر و اقتصادی تر هم می باشند.

 

 

بهترین اتاق فرار تهران برای تعطیلات نوروز کدام است؟

البته برای این که هم وقت خود را هدر ندهید و هم در آخر بازی از دعوت دوستانتان به این بازی پشیمان نشوید، پیشنهاد می شود از همان ابتدا بهترین اسکیپ روم تهران را تجربه کنید. حرفه ای و باسابقه بودن این مجموعه تنها دلیل پیشنهاد اتاق فرار انیگما برای روزهای تعطیل نوروز نیست، بلکه مزیت های این مجموعه را می توان در مواردی ذیل خلاصه کرد:

 

 

تنوع سناریو

همه ما می دانیم نتیجه عملکرد مناسب و درست، گسترش کسب و کار است. مجموعه انیگما که متشکل از چند اتاق فرار می باشد؛ از کیفیت مطلوب و شرایط استانداردی برخوردار است. به طوری که هر کدام از این اتاق ها به تنهایی توانایی رقابت با بهترین اتاق های فرار شهر تهران و کرج را دارند. تنوع موضوع و سناریو در این مجموعه حق انتخاب بهتری به شما می دهد و کمک می کند تا کل اعضای گروه دوستانه یا خانوادگی تان راضی و خشنود باشند.

 

تنوع ژانر

درست است که تقریبا همه افراد اتاق فرار را با واژه ترس و وحشت و نام اتاق فرار ترسناک می شناسند، ولی در مجموعه انیگما استثنائاتی وجود دارد که تقریبا در هیچ اتاق فرار دیگری یافت نمی شود. این مجموعه با طراحی اتاق های خود در ژانر توهم، تسخیر، معما و ... توانسته مخاطبان خود را به مشتریانی وفادار تبدیل کند. علاوه بر این اتاق رویای این مجموعه با دکور بی نظیر و تکیه بر بازی های دوران کودکی، مناسب خانواده هایی طراحی شده که دوست دارند بار دیگر احساس کودکی را تجربه کرده و ترس و هیجان را با فرزندانشان قسمت کنند.

 

 

بالا بردن روحیه کار جمعی

در این مجموعه تلاش شده تا معماها و سرنخ ها به گونه ای قابل حل باشند که احتیاج به هوش جمعی داشته باشند. این قابلیت فرصتی است استثنایی تا همه اعضای گروه برای پیدا کردن کلید تلاش کنند و برای رسیدن به موفقیت به نظرات هم احترام بگذارند.

 

ایجاد تعادل بین هوش و دقت

تقریبا همه معماهای اتاق های فرار مجموعه انیگما به گونه ای طراحی شدند که احتیاج به دقت نظر و هوش کافی دارند. لازم نیست برای پیدا کردن کلید، نابغه باشید؛ فقط کافی است، با دقت به دنبال نکات ریز و درشتی باشید که به عنوان سرنخ در گوشه گوشه اتاق قرار داده شده است.

 

اقتصادی بودن قیمت بلیط

به طور کلی بازی های گروهی در تهران معمولا گران هستند. ولی اتاق های فرار یکی از استثنائات این دسته بندی می باشند که با وجود شرایط بسیار عالی از قیمت خوب و اقتصادی برخوردار هستند. اتاق های فرار مجموعه انیگما معمولا برای گروه های 4 تا 6 نفره طراحی شده که هزینه آن برای هر فرد کمتر از صدهزار تومان می باشد.

 

لوکیشن مناسب

بعضی از اتاق های فرار مجموعه انیگما در مکان هایی واقع شدند که بازدید از آنها بسیار راحت و بی دردسر است. مانند اتاق فرار سولاریس در ایران مال. قطعا ایران مال، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در تهران از جاذبه های فرهنگی و گردشگری زیادی برخوردار است که مقصد بسیاری از گردشگران در روزهای نوروز می باشد. اتاق فرار سولاریس با سناریوی قوی و دکور هیجان انگیزش، یک پایان خوش برای یک روز پر از گشت و گذار خواهد بود. به طوری که می تواند حال و هوای همه اعضای جمع دوستانه تان را به کلی تغییر دهد. بنابراین اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، قبل از حضور در ایران مال، اتاق فرار سولاریس را رزرو کنید؛ تا خستگی خرید را به گونه ای کاملا متفاوت و هیجان انگیز از تن بدر کنید.

 

قابلیت رزرو

درست است که تهران در ایام نوروز بسیار خلوت می باشد، ولی افراد زیادی برای گذران تعطیلات این روزها را انتخاب می کنند که باعث شلوغی و ازدحام جمعیت در مکان های تفریحی می گردد. اتاق های فرار مجموعه انیگما با قابلیت رزرو این فرصت را به شما می دهند تا حق انتخاب بهتر و بیشتری داشته باشید.

 

شرایط رزرو هم بسیار راحت و آسان در نظر گرفته شده و افراد می توانند بدون فیلتر شکن وارد سایت انیگما به آدرس : enigmaescaperoom.ir شده و بعد از مطالعه خلاصه سناریوها، باتوجه به سلیقه خود و اعضای گروه نسبت به رزرو اتاق مورد نظر اقدام نمایند.

 

علاوه بر همه مزیت های بیان شده، مجموعه انیگما تلاش کرده تا رزرو اتاق فرار کاملا بر اساس روحیات شما باشد، زیرا صرفنظر از حق انتخاب ژانر و سناریو، این مجموعه تا ساعت 12 شب آماده خدمت رسانی است. بنابراین اگر از آن دست افرادی هستید که معتقدید؛ تجربه هیجان و ترس در شب، کاملا متفاوت است، پیشنهاد می شود؛ سانس آخر شب اتاق هایی مانند تسخیر و کلبه وحشت را از دست ندهید.

 

مجموعه اتاق فرار انیگما در ایام نوروز از ساعت  12 ظهر تا 12 شب آماده خدمات رسانی به مراجعان محترم می باشد، بنابراین به راحتی می توانید در این روزها که هنوز فرصت باقی است، بازی مورد علاقه تان را در تایم مناسب انتخاب کرده و نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما