فیلم اتاق فرار

 فیلم ESCAPE ROOM

ماجرا از این قرار است که ۶ غریبه با پیشینه‌های مختلف در پیچ و خم اتاق‌های اسرارآمیز هستند و باید از مغز خود برای زنده ماندن استفاده کنند. ماجرای این فیلم دقیقا مشابه یک اتاق فرار است که برای همه‌ی طرفداران این سرگرمی، بسیار جذاب خواهد بود.

فیلم EXAM

در این ژانر، فیلم Exam یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. ماجرا از آنجا شروع می‌شود که افرادی برای استخدام در یک شرکت ثبت نام می‌کنند و باید آزمون دهند. اما همه چیز بسیار معمایی است. این فیلم محتوای بسیار جالبی دارد و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

در این مطلب لیستی از فیلم‌هایی آماده کردیم که برای علاقه‌مندان اتاق فرار بسیار جذاب خواهد بود. در واقع محتوای فیلم‌های این لیست به این صورت است که شخصیت‌ها در فضایی گرفتار شده‌اند و مانند اتاق فرار باید خود را نجات دهند. این فیلم‌ها معمایی و ماجراجویی بوده و در برخی موارد شاهد معماهایی پیچیده هستیم. به طور کلی اساس این فیلم‌ها با ماهیت فرار است که ترس و هیجان را نیز به بیننده منتقل خواهد کرد و برای طرفداران اتاق فرار بسیار سرگرم‌کننده خواهند بود.

فیلم BREATHING ROOM

ماجرای این فیلم در کنار معمایی بودن کمی هم ترسناک است. در واقع ۱۳ غریبه که در یک اتاق با اعداد دسته‌بندی شده‌اند و متوجه می‌شوند که آخرین شرکت‌کنندگان یک بازی مرگبار هستند. سرنخ‌های زیادی در این فیلم وجود دارد که اطلاعاتی را در اختیار بازیکنان قرار خواهند داد. در این فیلم بازیکنان یا باید یکدیگر را بکشند و یا باید کشته شوند.

فیلم FERMAT’S ROOM

ریاضیدانان برای حل یک معما به مهمانی دعوت می‌شوند و هنگامی که وارد این مهمانی می‌شوند در اتاق قفل می‌شود. در نهایت میزبان مرموز ۱ دقیقه به آنها فرصت می‌دهد تا هر معما را برای زنده ماندن حل کنند و ماجراهای جذاب و خوبی به وجود می‌آید که بیینده را به خود جذب خواهد کرد.

فیلم HOUSE OF 9

۹ غریبه بدون هیچ ارتباط ظاهری ربوده می‌شوند و تحت مصرف مواد مخدر قرار می‌گیرند. در نهایت این افراد باید راه نجات خود را پیدا کنند و از وضعیتی که در آن گرفتار شده‌اند فرار کنند وگرنه جان خود را از دست خواهند داد. این فیلم بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و حتما توصیه می‌کنیم که این فیلم را تماشا کنید.

فیلم SAW

فیلم SAW یکی از معروف‌ترین فیلم‌های اتاق فرار و ژانر وحشت بوده که بیشترین بینندگان را داشته است. این فیلم محصول سال ۲۰۰۴ بوده که یک بازی مرگ را به تصویر می‌کشد و هیجان و وحشت را به شما منتقل خواهد کرد.

فیلم PANIC ROOM

این فیلم ماجرای یک دزدی را به تصویر می‌کشد که اعضای خانه برای نجات خود از دست دزد‌ها به یک اتاق مخفی وارد می‌شوند. اعضای خانه باید خود را از دست این دزدها نجات دهند و سارقین را نابود کرده یا از دستشان فرار کنند. این فیلم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به اتاق فرار است و بازیگران معروفی چون جودی فاستر، کریستین استوارت و جرد لتو در این فیلم حضور دارند.

برای خواندن مطالب مشابه اینجا کلیک کنید.