شرایط سورپرایز تولد

به این صورت که شما بعد از رزرو بلیط اتاق فرار خودتون گزینه جشن تولد رو روشن می کنید و در روز تولد کیک دلخواه خودتون رو خریداری می کنید و یک ربع تا نیم ساعت قبل از ورود به اتاق فرار به گیم مستر تحویل میدید و بقیه کار رو میسپارید به مجموعه اتاق فرار انیگما.

سورپرایز تولد رایگان

با پرداخت هزینه بلیط اتاق فرار که به نسبت بازی متفاوت هست، سورپرایز تولد رایگان میشه و هزینه اضافی دریافت نمی شود.

تا حالا شده ندونی برای عزیزترین فرد زندگیت چجوری سورپرایز تولد بگیری؟؟ اصلا معنی سورپرایز میدونی چیه؟ باید خیلی تلاش کنی واسه سورپرایز همسر یا سورپرایز بچه و خیلی راه های مختلفی برای سورپرایز تولد هست مثل: سورپرایز تو خونه، برگزاری مراسم سورپرایز تولد در محل کار، سورپرایز تو آسانسور و ....... . اما ی روش جدید که فرد مورد نظر اصلا انتظار اون اتفاق رو نداره، سورپرایز تولد در اتاق فرار هست.

سورپرایز تولد ساده

این سورپرایز در حد یک غافلگیری بوده و محلی برای نشستن و کیک خوردن وجود ندارد، پس هم سورپرایز تولد ساده برگزار میشه هم جذاب.

اگر کادویی دارید که میخواید با ی حالت خاص به همسر یا دوست و ... بدید، با انیگما درمیون بذارید.

خیلی جالب میشه اگر بدونید که شما میتونید تعیین کنید هدیه تولد چجوری و چه جایی قرار بگیره تا بتونید فرد مورد نظر رو حسابی سورپرایز کنید.

سورپرایز همسر

خیلیا میگن فقط سورپرایز برای تولد دارید؟

باید بگیم خیر. بارها شده که در اتاق فرار سورپرایز همسر بعنوان سورپرایز سالگرد ازدواج انجام شده و خیلی هم جذاب شده، چون هیچکس فکرشو نمیکنه قراره توی ی بازی سورپرایز بشه.

نکات اصلی سورپرایز تولد در همه مکانها

در سورپرایز حتما زمان را در نظر داشته باشید و زودتر آماده شوید. حتی اگر فرد چند دقیقه هم دیر کند خیالتان راحت است. همه موارد سورپرایز را شفاف کنید و قبلا در محیطی که قرار است سورپرایز اجرا شود، به دیگران اطلاع بدهید. اگر کسی از افراد دعوت شده به تولد دیر کرده است و می‌دانید که برنامه سورپرایز شما را خراب می‌کند به او زنگ زده یا پیام بفرستید تا برای مدتی منتظر بماند. بعد از سورپرایز حتما به آنها اطلاع دهید تا به شما ملحق شوند و در پس لرزه های این هیجان بزرگ سهیم شوند.

مطمئن شوید هیچ سرنخ کوچکی به طرف مقابل نرسد، یا نکته هایی که با آن بفهمد سورپرایزی در کار است. برای مثال: اگر بلیط تهیه کرده اید برای اطمینان بیشتر رسید خرید را دم دست نگذارید. حتی اگر سفارش کیک داده اید و ممکن است لو برید، کیک را به شخص دیگری بدهید تا به انیگما برساند. پس همه سرنخ ها را پاک کنید.

این نکته برای روز سورپرایز تولد است. اگر می‌خواهید مکان تولد را تزیین کنید بهتر است طوری این کار را انجام دهید که از بیرون و تا زمان سورپرایز هیچ چیزی قابل مشاهده نباشد تا ایجاد شک کند و در دقایق پایانی همه نقشه هایتان را خراب کند. در اتاق فرار انیگما این مشکل را ندارید، چون در همان لحظه ای که انتظار ندارید غافل گیری تولد صورت می پذیرد.

عکس سورپرایز تولد

عکاسی و فیلمبرداری از این لحظه فوق العاده را از دست ندهید و حتما عکاسی و فیلمبرداری سورپرایز تولد را به ما بسپارید. داخل بازی شما حق استفاده از تلفن همراه را ندارید پس ما این کار را به بهترین شکل برای شما انجام می دهیم.

گروه سورپرایز تولد

این موضوع شاید ساده باشد اما بهتر است برای سورپرایز کسانی را دعوت کنید که اینجور کارها را دوست دارند. همه را به این نوع مراسم ها دعوت نکنید. اگر کسانی را دعوت کنید که به سورپرایز کردن علاقه دارند، هم به بهتر اجرا شدن برنامه سورپرایز شما کمک خواهند کرد و هم خودشان از این مراسم و بازی لذت خواهند برد.

درست است که در برنامه سورپرایز تولد نیاز هست خیلی چیزها را پنهان کنید اما نه به این معنی که روز تولد را فراموش کرده اید. می‌توانید فقط ایده سورپرایز تولد را مخفی نگه دارید. درست است سورپرایزهایی از این دست ممکن است بسیار هیجان انگیز باشد. اما در بعضی مواقع نیز ممکن است حس ناامیدی از فراموش کردن تولدی که در طرف مقابل ایجاد کرده‌اید را جبران نکند.

احساسات وضعیت روحی است که در اثر تغییرات شیمیایی در بدن، محرک های خارجی یا احساس همراه با افکار، رفتارها و لذت ها به وجود می آیند. از این روی، داشتن احساساتی سالم در یک رابطه سالم می تواند سلامتی روح و روان افراد را تضمین نماید. اگر زندگی شما دچار روزمرگی و اتفاقات یکنواخت شده است، می توانید به کمک سورپرایز کردن، این یکنواختی را درهم بشکنید. احساسات خشک و بی روح، می توانند مواردی همچون افسردگی، کاهش مسائل شناختی را در پی داشته باشد.

شرکت سورپرایز تولد

هنگامی که افراد توسط کسی یا چیزی سورپرایز می شوند، مغز آن ها دنباله تعجب آوری را طی می کند. این در واقع یک هشدار عصبی قوی است که به ما می گوید چیزی مهم در این لحظه رخ داده است که باید به آن توجه نماییم. تمامی منابع شناختی ما در لحظه سورپرایز شدن ربوده شده و روی آن لحظه متمرکز می شوند. برخی از افراد در این لحظه احساس معذبی دارند، این در حالیست که بسیاری از افراد حس هیجان را درون خود احساس کرده و از آن لذت می برند.

اثرات سورپرایز تولد

در حقیقت، سورپرایز کردن باعث می شود تا انسان 25/1 ثانیه از نظر جسمی یخ بزند. سپس مغز وی سعی می کند تا آن چه را که در حال وقوع است را دریابد و کشف نماید.

نکته بعدی از فواید سورپرایز کردن، ایجاد تغییر است. سورپرایز کردن به فرد مقابل این پیام را می رساند که تو برای من مهم هستی و من می خوام هیجان شیرینی را وارد زندگی تو کنم. در این حالت است که می تواند زندگی شما از یکنواختی بیرون آید و کمی تغییرات دلپذیری را در آن حس کنید.

سورپرایزها همچنین احساسات را بهتر یا بدتر می کنند. اگر از چیزی مثبت شگفت زده شویم، احساس خوشبختی یا شادی شدیدتری نسبت به حالت عادی ما را فراخواهد گرفت. اگر از موضوعی منفی غافلگیر شویم، احساس عصبانیت و ناامیدی در ما تقویت می شود.

پس بدون هیچگونه نگرانی این کار را به مجموعه اتاق فرار انیگما بسپارید.

منبع: مجموعه اتاق فرار انیگما